Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna www.doradca.fora.pl
Forum Koła Naukowego Doradztwa Personalnego 'DORADCA' Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dni otwarte UEK 1.04.2011

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:09, 22 Lut 2011    Temat postu: dni otwarte UEK 1.04.2011

Bierzemy udział??
Proszę o wypowiedzi do 24go włącznie, bo chcę wiedzieć czy mam zgłaszać koło.
Kto mógłby być?

Cytat:
Cześć!

W pokoju 223 na biurku (w dobrze oznaczonym miejscu) znajdują się formularze do wypełnienia dla chętnych wziąć udział w kwietniowych Dniach Otwartych i reprezentować swoje koło naukowe. Dokładne informacje znajdują się na kartkach w obydwu pokojach i tablicy ogłoszeniowej przed pokojami 222, 223.
Oprócz tego w tym samym miejscu znajduje się kilka innych informacji, które zainteresowane koła powinny przeczytać!

Formularz należy wypełnić bodajże do 26 lutego i oddać do Sekcji Promocji.
Obok formularzy znajduje się również list od prorektora w tej sprawie z dokładną instrukcją co i jak należy wypełnić i do kiedy i gdzie oddać.

Pozdrawiam


--
Bogusław Frużyński
Prezes Rady Kół Naukowych
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
tel. 668 573 799
Cytat:


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosińska.ewelina




Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:52, 22 Lut 2011    Temat postu:

Wydaje mi się, że powinniśmy korzystać z każdej okazji promowania Koła, więc jak najbardziej, jestem za i można na mnie liczyć Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aneta Pukaluk




Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:22, 23 Lut 2011    Temat postu:

Jestem jak najbardziej za Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:31, 23 Lut 2011    Temat postu:

Kilka ważniejszych informacji z zebrania z Sekcją Promocji 23.02.2011

1. Sekcja Promocji poszukuje wolontariuszy do przygotowania Dni Otwartych. Wolontariusze będą potrzebni od 14 marca, a w szczególności dzień przed DO i na samych Dniach. Wolontariuszy należy zgłaszać od dziś do 9 marca.
Wolontariusze będą nagrodzeni punktami.

2. Godziny trwania DO zostały ustalone na 9.00 - 15.00.

3. Jeżeli ktoś ma pomysł na przyciągnięcie dużej liczby ludzi na Dniach Otwartych do swojego stoiska i potrzebuje fundusze na jego realizacje może zgłosić ten pomysł do Sekcji Promocji.

4. Sekcja zaprasza na mecze siatkówki.


Zgłaszam nasze koło do udziału Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:42, 29 Mar 2011    Temat postu:

Cytat:
Witam serdecznie Państwa,

w załączonych dokumentach przesyłam:
1. Plan ustawienia standów - każdy stand jest ponumerowany, numeracja jest objaśniona w pliku następnym.
2. Program DO - wykłady, warsztaty zgłoszone przez Katedry czy inne jednostki będą odbywać się w sali 5 i 6 paw. D-S.

Z uwagi na małą ilość zgłoszonych prezentacji, zrezygnowaliśmy z nich na scenie głównej. DO UEK poprowadzi p. Piotr Bednarski.

Wszystkie zgłoszone (we wniosku) prezentacje(na stoiskach), warsztaty, wykłady czy wydarzenia będą wymieniane w czasie trwania eventu.
Ilość plakatów odpowiada połowie wielkości stanowisk np 4 m.kw - 2 plakaty Plakaty i ulotki będą do odbioru w piątek w szatni paw. D-S, od 7.50- nr szatni podam w mailu jutro do Jeśli będą gotowe wcześniej, p. Marta Tymowska będzie się z Państwem kontaktować.

Oprócz ulotek i plakatów na stoiskach, dostaną Państwo również do rozdania krówki, wafelki, smycze + dodatkowy gadżet.

W czasie DO będą rozdawane napoje Oshee oraz ciastka Bahlsen. Wifi będzie dostępne na hali bez hasła.

Bardzo proszę o poinformowanie osób, które będą reprezentować Państwa standy.

Z wyrazami szacunku, -- Karolina Janik Sekcja Promocji Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków tel.: 012 293 55 95, faks.: 012 293 55 69 [link widoczny dla zalogowanych]



Bardzo prosiłabym o to, aby odebrać od dr Buchelt nasze krzyżówki. Informujcie mnie także o wszystkich innych rzeczach, których Wam potrzeba. Ja odbiorę gadżety w piątek i będę na targach, mam nadzieję, że wy także będziecie tak jak się deklarowaliście Smile

Mamy stanowisko nr 2, tuż obok naszej katedry.

[link widoczny dla zalogowanych]

Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]


KTO BĘDZIE W JAKICH GODZINACH??
i kto może skontaktować się z dr Buchelt w sprawie naszych rzeczy? są w jej pokoju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Wto 14:51, 29 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrowski.bartlomiej
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 15:11, 29 Mar 2011    Temat postu:

Mnie nie będzie. W tym czasie jestem na szkoleniu, a potem wyjeżdżam do Warszawy na Narzędziownię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosińska.ewelina




Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:07, 29 Mar 2011    Temat postu:

No ja postaram się być tak koło godziny 10.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aneta Pukaluk




Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:05, 29 Mar 2011    Temat postu:

Ja też mogę być od 10 i Ania Buczko tak samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olga_iga




Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Malbork

PostWysłany: Czw 19:33, 31 Mar 2011    Temat postu:

Przepraszam, że tak na ostatnią chwilę podaję informacje -ale niestety jutro jestem uziemiona na praktykach od 9h do 15h. Nie mogę ich przełożyć - zatem nie będzie mnie na dniach otwartych - przepraszam raz jeszcze

olga wiercioch


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin