Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna www.doradca.fora.pl
Forum Koła Naukowego Doradztwa Personalnego 'DORADCA' Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

spotkanie 21.10.2010

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 0:13, 18 Paź 2010    Temat postu: spotkanie 21.10.2010

Witam,

Część osób już wie, a pozostałych właśnie informuję, że pierwsze w tym roku spotkanie koła odbędzie się 21go października (czwartek) o godz. 16.30, paw. U sala T.

Bardzo proszę wszystkich o przybycie. Osoby, które są zainteresowane działalnością w kole a nie są w stanie przybyć na spotkanie, proszę o kontakt.

Na spotkaniu zostaną omówione kwestie najpilniejsze takie jak Targi Kół Naukowych (27.10.2010), sesja referatowa RKN (8.12.2010), wybór zarządu koła, ustalenie składu członkowskiego oraz kryteriów "bycia członkiem koła".

Ponadto proszę, by każdy zastanowił się nad tym, czego od koła oczekuje, w jaki sposób wyobraża sobie jego działanie, co mógłby do koła wnieść. Najchętniej w formie pisemnej w kilku punktach - na zebraniu bowiem chciałabym, abyśmy określili nasze cele i plany na nadchodzący rok akademicki (seminarium wyjazdowe, osobiście myślałam także o organizowaniu szkoleń dla bezrobotnych). Pomyślcie, proszę!

Pilnie poszukuję także osób chętnych do udziału w Dniu Otwartym dnia 22.10.2010 godz. 10-14
(można się deklarować na krótszy okres i zamieniać). Do zadań osób będzie prezentowanie koła naukowego przy stoisku katedry. Za pracę będą przyznawane punkty na wyjazdy stypendialne.

Pozdrawiam,
Agnieszka Drabik


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Pon 1:06, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:13, 21 Paź 2010    Temat postu:

Spotkanie odbyło się 21.10.2010, rozpoczęło się o godz. 16.40, trwało ok. 70 minut, na spotkaniu było obecnych 12 osób.


Poruszone tematy:
- Przedstawienie uczestników
- Dzień Otwarty 22.10.2010, godz. 10-14
- Targi Kół Naukowych 27.10.2010
- Sesja referatowa RKN 8.12.2010
- Seminarium wyjazdowe
- Najbliższe szkolenia
- Plany na dalszą działalność


Ustalenia:

1. Na Dniu Otwartym reprezentować będzie nas 5 osób, zadania: promowanie kierunku Ekonomia, w tym specjalności Zarządzanie i Doradztwo Personalne, a także naszego Koła Naukowego działającego przy tejże katedrze, zbieranie maili od osób zainteresowanych.

2. Zebranie w sprawie Targów Kół Naukowych odbędzie się w najbliższy poniedziałek 25.10.2010 o godz. 16 (sala zostanie podana później). Wstępnie: do stoiska będziemy zachęcać rozdając ludziom ‘zdrapki’ mające zachęcić ich do podejścia do naszego stoiska (Aniu postaraj się podesłać mi projekt przed poniedziałkiem). Każdy ma przygotować trzy pytania/stwierdzenia, które zainteresują odwiedzających. Na stoisku postaramy się pomóc ludziom udoskonalić ich CV oraz odpowiedzieć na nurtujące ich pytania. Głównym naszym celem jest pozyskanie nowych członków, ale nic na siłę. Zachęcać będziemy możliwością udziału w ciekawych szkoleniach (pierwsze już ustalone, kolejne też jeszcze w listopadzie) oraz wyjazdem na seminarium.

Pomysłem na prezentację na scenie mógłby być krótki pokaz „mody rekrutacyjnej”, czyli jak NIE ubierać się na rozmowę, przykładowo świstak w czerwonej koszuli z żółtym krawatem w zielone groszki (wierzę, że coś takiego znajdzie w swojej szafie Razz), Tomek nieogolony, dziewczyna w kabaretkach, kolejna z tapirem i mega makijażem itp. Dajcie znać co o tym myślicie, czy to w ogóle może się komuś podobać, czy będzie raczej nudne…

3. Czekam na zgłoszenia do sesji referatowej z RKN, bardzo mi zależy, żebyśmy mieli tam reprezentantów, jest to konferencja, na której można się pokazać na zewnątrz koła, a dodatkowo możliwa jest późniejsza publikacja. Szczegóły na temat konferencji w oddzielnym wątku. Bardzo proszę o aktywność w tej kwestii.

4. Seminarium wyjazdowe zostało wstępnie ustalone na 13-14 grudnia, poszukujemy tanich noclegów w bliższej i dalszej okolicy Krakowa, oferty wraz z linkami i kosztem proszę zgłaszać na forum, każdy minimum jedna propozycja. Zakładamy, że na seminarium pojedzie ok. 20 osób.

5. Najbliższe szkolenie odbędzie się 9go listopada (wtorek) o godz. 17, które poprowadzi Bartłomiej ‘Świstak’ Piotrowski, szkolenie będzie dotyczyło konstruktywnej krytyki

6. Wspólnie ustaliliśmy, że najlepszym terminem na kolejne szkolenie będą środy lub piątki wieczorem, sugerowana kolejność 17.11, 24.11, 19.11, 26.11, od godziny 17.

7. Pamiętamy o tym, że musimy wybrać zarząd, proponuję zrobić do połowy listopada. Do tego czasu zapoznajmy się ze sobą, pomyślcie kto byłby chętny. Do obsadzenia mamy V-ce prezesa, V-ce prezesa ds. finansowych (skarbnika), V-ce prezesa ds. komunikacji (sekretarza).

8. Zapomniałam dziś poruszyć ważnej kwestii – zmiany statusu KN Doradca. Zmiana ta konkretnie dotyczyć miałaby jednego zapisu – tak by członkami koła mogli być też absolwenci UEK.

9. Pomysły na działalność koła:
- Szkolenia prowadzone dla nas – wspomaga nas tutaj głównie dr Buchelt, Bartłomiej ‘Świstak’ Piotrowski też widzę, że nam pomaga, Maciek Mecmajer przypomniał także o możliwości spotkania z headhunterem http://www.doradca.fora.pl/szkolenia-warszaty-konferencje-etc-dla-kn-doradca,18/headhunting,57.html
- Szkolenia prowadzone przez nas dla np. osób bezrobotnych – postaram się dowiedzieć czy urząd pracy byłby w ogóle zainteresowany szkoleniami prowadzonymi przez studentów
- Rozwój osobisty poprzez udział w konferencjach naukowych np. w sesji referatowej RKN zarówno w formie czynnej – wygłaszanie referatu, jak i biernej – jako słuchacz
- Padł też pomysł, aby spróbować nawiązać współpracę z Akademickim Centrum Kariery, Studium Języków Obcych czy też Działem Nauczania w formie organizowania dla nich badań/projektów np. wiem, że Studium Języków Obcych badało niedawno satysfakcję studentów z poziomu nauczania języków, myślę, że inne jednostki także mogą być zainteresowane tego typu badaniami.
Proponuję, aby każdy zapytał co najmniej jednego pracownika naukowego czy nie potrzebowałby pomocy studentów przy przeprowadzeniu badań z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, w przypadku zainteresowania postaramy się do danego projektu wspólnie przygotować/doszkolić i go zrealizować przy pomocy pracowników katedry Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Bardzo proszę, by każdy wpisał nazwisko pracownika/nazwę działu, z którym rozmawiał.


Na koniec jedna uwaga, pamiętajcie, że koło naukowe jest dla nas!! To my je tworzymy i to my mamy coś z niego wynieść! Dlatego tak ważne jest, żebyśmy podejmowali inicjatywy i próbowali działać, niezależnie od tego czy się to uda czy też nie. Zawsze będzie to dla nas doświadczenie, które przyda się nam w przyszłości.

Dlatego proszę Was o aktywność, wszelkie pomysły są mile widziane i brane pod uwagę. Możecie także przygotować dla nas wykład/szkolenie z zakresu, który Was interesuje albo zaprosić kogoś do przeprowadzenia szkolenia dla koła. Działajcie!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Czw 20:25, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrowski.bartlomiej
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 20:00, 23 Paź 2010    Temat postu:

ad 2. jak o mnie chodzi luzik - mogę z siebie szopkę zrobić, ale według mnie powina też być osoba 'wzorowo ubrana' i sądzę, że fajnie by było żeby były takie dwie 'pary' - para 'klaunów' i para 'wzorowa' Smile

ad 5. trzeba zrobić listę obecności np; dzięki doodle.com czy jakieś inne formie bowiem potrzebuję wiedzieć czy na szkoleniu będą 4 osoby (wtedy będzie to trudne szkolenie) czy 12 (idealnie) czy 24 (średnie).
- ilość materiałów i rodzaj ćwiczeń od tego zależy

ad 8. niom Razz wypadałoby Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:07, 24 Paź 2010    Temat postu:

ciężko powiedzieć ile osób będzie na szkoleniu, bo na szkolenie zostały zaproszone także osoby na dniu otwartym i będziemy także zapraszać na targach kół naukowych...

co do punktu 2 jak widać na razie mały odzew... :]

ponieważ nie udało mi się w piątek załatwić sali na jutrzejsze spotkanie to postaram się to jeszcze zrobić jutro, ale spotkajmy się w pawilonie U pod salą T, godz. 16 (Ci co kończą później to dotrą, w razie zmiany sali, zostawię kartkę na drzwiach)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:14, 25 Paź 2010    Temat postu:

Jako że musimy na dniach wybrać nowy zarząd to bardzo proszę o wpisanie w ankiecie kiedy pasuje Wam termin spotkania

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:59, 26 Paź 2010    Temat postu:

Ok, spotkamy się jutro o 14.45, w holu paw. S (tam gdzie targi) i wybierzemy zarząd koła + mała zmiana statutu (tak by absolwenci mogli być formalnie członkami koła)

Bardzo proszę wszystkich w miarę możliwości o obecność Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Wto 23:51, 26 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin