Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna www.doradca.fora.pl
Forum Koła Naukowego Doradztwa Personalnego 'DORADCA' Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szkolenie i spotkanie24-11-2010
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna -> Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrowski.bartlomiej
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 19:10, 12 Lis 2010    Temat postu: szkolenie i spotkanie24-11-2010

Witam.

Spotykamy się o godzinie 17.00 na szkoleniu z Panią Eweliną <więcej informacji poda Agnieszka za jakiś czas>

Cytat:
Koszulki - po spotkaniu z Panią Eweliną zostaniemy chwilę dłużej i omówimy kwestię koszulek. Bardzo proszę zgłosić swoją propozycję tego co powinno się na nich znaleźć oraz oczekuję pomocy przy wyszukiwaniu drukarni.

- uważam, że powinno być nasze logo, i adres forum, czarno-biało - taniej i bez szmerów-bajerów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:14, 13 Lis 2010    Temat postu:

Ja myślę, że z przodu nazwa koła i logo a z tyłu chciałam adres forum i jakieś krótkie hasło wymyślić...

Czekam na propozycje gdzie można je zamówić

[link widoczny dla zalogowanych] co wy na to?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Sob 22:21, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:56, 15 Lis 2010    Temat postu:

HALOOOOO! Czy komukolwiek poza mną zależy na działaniu tego koła? Żyjecie? Wiecie ile trwa uzyskanie środków z uczelni...? Chcecie, żeby ta kasa przepadła?

Budżet 2010 - należy wykorzystać do 13.12.2010!

Zatem czekam na ODZEW!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Pon 21:57, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:29, 18 Lis 2010    Temat postu:

OK, niniejszym temat koszulek uważam za ZAMKNIĘTY! Nie będzie ich.

----------------------------

Temat szkolenia: asertywność i manipulacja.

Szkolenie poprowadzi pani Ewelina Jupowicz - coach i trener biznesu. Magister Zarządzania i doradztwa personalnego, absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz Szkoły Trenerów Biznesu „Moderator”.

Współzałożyciel Szkoły Zwycięskiego Coachingu. Współpracuje z Krakowską Szkołą Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – szkoli studentów studiów menedżerskich podyplomowych w zakresie negocjacji, komunikacji interpersonalnej, zarządzania konfliktami, socjotechnik, twórczości i zarządzania kapitałem ludzkim.

Autorka licznych publikacji w zakresie zarządzania zespołem, zarządzania sprzedażą, zarządzania zasobami ludzkimi. Współpracuje z magazynem „Personel i Zarządzanie”, gdzie m.in. publikuje porady dotyczące: zarządzania, negocjacji, sprzedaży i komunikacji w ramach „Poradnika Eksperta” oraz portalem internetowym HRM.

Doświadczenie zdobywała w organizacjach międzynarodowych, gdzie m.in. kierowała sprzedażą na rynkach: Polski, Czech, Słowacji i Włoch. Dwunastoletnie doświadczenie we współpracy z klientami korporacyjnymi, wykorzystuje do szkolenia w zakresie: komunikacji, sprzedaży, zarządzania zespołami sprzedażowymi, zarządzania sprzedażą, negocjacji, psychologii konfliktów, psychomanipulacji, organizacji pracy, kierowania zespołem, budowania zespołu, kreatywności, zarządzania zasobami ludzkimi. Pisze pracę doktorską na temat „Równowaga pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi”.

Publikacje:
1. „Równowaga pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym w zarządzaniu zasobami ludzkimi”, zeszyty naukowe, Uniwersytet Ekonomiczny, Kraków 2008
2. „Czym się różni delegowanie od zlecania zadań?”, Personel i Zarządzanie, nr 10 (211) październik 2007, s. 90
3. „Jak zmobilizować zespół do bardziej efektywnej pracy?”, Personel i Zarządzanie, nr 11 (212), listopad 2007, s. 83
4. „Jak radzić sobie z konfliktami?”, Personel i Zarządzanie, nr 12 (213) grudzień 2007, s.82
5. „Między firmą a domem”, Personel i Zarządzanie, nr3/216, marzec 2008, s. 51
6. „Forma (prawie) idealna”, Personel i Zarządzanie, nr 4/217, kwiecień 2008, s. 72
7. „Co zrobić, by zbudować skuteczny zespół?”, Personel i Zarządzanie, nr 6/219, czerwiec 2008, s. 97
8. „Zmieniający się paradygmat rynku pracy a praktyka organizacji w zakresie wspierania równowagi praca-życie zatrudnionych”, Równowaga praca – życie – rodzina, red. C. Sadowska – Snarska, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Białymstoku, Białystok 2008, s. 150
9. „Coaching – nagroda czy kara?”, Personel i Zarządzanie, nr 1/226, styczeń 2009, s. 86
10. „Co zrobić, by zebrania firmowe nie były nudne?”, Personel i Zarządzanie, nr 2/227, luty 2009, s. 100
11. „Jak zatrzymać utalentowanych pracowników, którzy rezygnują z powodu zaburzenia równowagi praca – życie osobiste?”, Personel i Zarządzanie, nr 3/228, marzec 2009, s. 98
12. „Co zrobić, by zespół odzyskał dawne zaangażowanie?”, Personel i Zarządzanie, nr 4/229, kwiecień 2009, s. 100
13. „Równowaga praca – życie – istota problemu i jego znaczenie dla organizacji”, Portal HRM.pl, [link widoczny dla zalogowanych]
14. „Wspieranie równowagi praca – życie, a motywacja zatrudnionych”, Portal HRM, [link widoczny dla zalogowanych]
15. „Proces wdrażania programu wspierania równowagi praca – życie”, Portal HRM, [link widoczny dla zalogowanych]
16. „Jak postrzegają wspieranie równowagi praca - życie organizacje w Polsce”, Portal HRM, [link widoczny dla zalogowanych]
17. „Stres w miejscu pracy – istota problemu, jego źródła i czynniki determinujące indywidualne reakcje jednostki”, Portal HRM, [link widoczny dla zalogowanych]
18. „Jak zwiększyć efektywność coachingu?”, Personel i Zarządzanie, nr 8/233, sierpień 2009, s.88
19. „Konsekwencje stresu w miejscu pracy. Jak sobie z nimi radzić?”, Portal HRM, [link widoczny dla zalogowanych]
20. „Diagnoza i rozwój kompetencji wśród członków zespołu sprzedażowego”, Portal HRM, [link widoczny dla zalogowanych]

Współpracuje m.in. z: Autoliv, Eurobank, Getin Bank, Multibank, Raiffeisen Bank Polska, Lukas Bank, Santander Consumer Bank, Marma Polskie Folie, Cyfra Plus, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Sudzucker, Pryzmat, Dialog, Kolastyna, Bosch, Central Wings, VB Leasing, 3m Polska, Kruk, Electro World, Agart, Real, Grupa Kęty, Instal Konsorcjum, Awex, JZO.



Serdecznie zapraszam!! Proszę o zapisy w tutaj w temacie DO NIEDZIELI włącznie W przypadku małej liczby osób na szkolenie zostaną zaproszone osoby z zewnątrz, żeby nie było wstydu...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drabik.agnieszka dnia Czw 22:30, 18 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mecmajer.maciej




Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:24, 19 Lis 2010    Temat postu:

Z chęcią się pojawię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosińska.ewelina




Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:00, 19 Lis 2010    Temat postu:

również się zapisuje. tylko tak mniej więcej na kiedy jest przewidziane to szkolenie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:43, 19 Lis 2010    Temat postu:

data jest podana w temacie

24.11.2010 (środa), godz. 17, czas trwania: 2-2,5 godz, sala 7 budynek główny (podziemia)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
smarkucka.aneta




Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:28, 20 Lis 2010    Temat postu:

też będęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aneta Pukaluk




Dołączył: 22 Paź 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:19, 21 Lis 2010    Temat postu:

Chętna jestem i Ania również Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olga_iga




Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Malbork

PostWysłany: Nie 19:33, 21 Lis 2010    Temat postu:

Chętnie wezmę udział.

Olga Wiercioch


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez olga_iga dnia Nie 19:34, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ania.samojednik




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:12, 22 Lis 2010    Temat postu:

Ja też się pojawię Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrowski.bartlomiej
Administrator



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 15:24, 22 Lis 2010    Temat postu:

Aktualna lista na podstawie forum (bez uwzględnienia e-maila):

1. Mecmajer Maciej
2. Kosińska Ewelina
3. Aneta Pukaluk
4. Ania ..... (?)
5. Olga Wiercioch
6. Ania Samojednik
7. ...

ps: Maćku proszę Cię - daj mi potem krótką zwrotkę o Trenerce - okej? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piotrowski.bartlomiej dnia Pon 19:59, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 19:09, 22 Lis 2010    Temat postu:

....

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 19:13, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponulak.weronika




Dołączył: 27 Paź 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:11, 22 Lis 2010    Temat postu:

Będę na szkoleniu w środę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabik.agnieszka




Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:30, 22 Lis 2010    Temat postu:

piotrowski.bartlomiej napisał:
Aktualna lista


Dzięki Świstak, ale aktualną listę mam zrobioną w excelu, bowiem niektórzy zgłaszają się na maila.

Weronika - na przyszłość proszę o przestrzeganie terminów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.doradca.fora.pl Strona Główna -> Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin